den 13.

hej hej hallå! ja lite om oturen då.. inte bara för mig då


*dagen började med spö regn


*vänta på att bussen skulle komma.. I DET VÄDRET

 

*jag hade tyg skor haha WTF klantigt! super blöt blev jag.

*hitta inget super snyggt.

 

*i en prov hytt tappade en tjej en porslins skål eller något varför hon hade med en vet jag inte heller men men, den gick i tusen bitar.


*linda och jag gick och tog ut pengar först ville den inte ge oss några pengar men det funka sedan'

 

*sen det värsta haha! ni vet så här små korvkioskar/ affärer så här gatukök kanske det heter? i alla fall när vi gick förbi så blåste det till och allt vatten från det lilla draperiet på taket ramla ner  och vem stog där? jo vi..,jag såg det på något sätt innan och han stanna lite men inte helt så hela mitt huvud blev genom surt och lindas ben även bådas tyg skor" haha alla glodde på oss och peka men vi bara skratta!


men hallå jag har haft dö kul så strunt samma lite vatten har aldrig någon dött av:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0