miracles can happen.

Så trött tjej som har suttit framför datorn alldeles för länge ska hitta på något annat nu,men nu ser i alla fall designen okej ut, fortfarande lite pyssel men men! måndag i morron,skönt älskar måndagar,på morgonen ska papper och penna med för då ska jag och linorna planera våran lektion.
japp men nu sprängs snart min dator &mina ögon så ses!

Så trött tjej som har suttit framför datorn alldeles för länge ska hitta på något annat nu,men nu ser i alla fall designen okej ut, fortfarande lite pyssel men men!

måndag i morron,skönt älskar måndagar,på morgonen ska papper och penna med för då ska jag och lindorna planera våran lektion.

japp men nu sprängs snart min dator &mina ögon så ses!

 


Kommentarer
Postat av: Nayomi

ett jätte sent tack ;D (tog lite blogg semester) men nu är jag tillbaka! Hur är det med dig då? :)

2012-04-23 @ 10:37:06
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0