den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Hej på er! hoo vad sur jag blir på mitt rum som aldrig kan bli klart,haha! som jag skrev för ett tag sedan så måste jag måla om mitt nattygs bord, det har jag gjort nu 3 gånger men ändå är det inte helt täkt än! så ska måla det en gång till i morron eller om pappa ska göra det? sedan ska det stå i 3 dar sen ska vi slipa lite på det för att få det o se gammalt ut och sen funderar jag på att rita nån kompas på ena sidan !,

sen ska jag måla om mitt smink bord från svart till vitt!och köpa en ny stol till det med hög rygg! vet exakt vad jag vill ha bara inte vart den finns,hahah..ska  även sätta dit en hollywood spegel,en spegel med lampor runt om!

som ni ser mycket att göra innan det blir klart men ohh! vill ju visa det nu haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0