ghost

nej inte direkt ett spöke hehe min levande mamma som jag tvinga ut på åkern så jag kunde fota henne:)för att vara exakt..men tro vad ni vill haha, använde en funktion "tv" och iso 1800 och ställde in kameran på "monokrom"gör så att bilden blir svartvit, och ser gammal. så den enda redigeringen jag gjorde var att lägga olika bilder på olika lager^^,så det blir flera mamma på samma bild:)♥

 

no not exactly a ghost hehe my living mother who I force to the field so I could shoot her :) to be exact .. but believe what you want haha, used a function "TV" and iso 1800 and set the camera on "monochrome "makes the image bilr black and white, and looks old.

Kommentarer
Postat av: Jane

Guuuuddd vilken häftig bild!! Det MÅSTE jag prova en dag :-)

2012-08-18 @ 08:23:26
URL: http://www.nycklarilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0