i don't really care,what you think

ska upp tidigt i morgon för att åka till tandläkaren yeho klockan 9 det var väl den ända tiden dom hade antar jag..konstigt eller hur att det var just den tiden?
japp så är det i alla fall,har börja kolla pretty littel liars från början nu igen,haha så kul att de hur så många förendras genom programet,sedan har jag börjat fundera på att börja skriva på engelska på min blogg lixsom båda så att jag lär mig att stava bättre<8kan ärligt knappt stava 3 meningar utan att behöva kolla upp nått ord vet vad allt betyder men lixsom inte hur man stavar det:) bra idee va?får se hur länge jag orkar hahahah
 
I gone get up early tomorow to go to the dentist,yey at 9am sounds funny right? wonder why that was the only time that was free..

anyway now i am going to watch PLL..pretty littel liars! from the begining again, have already watch it one time..haha,yeah and i going to translate my blog in to english so i get better on my spell,a time.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej är det bara jag som tycker du har blivit smalare sedan du börja springa ?och jag menar hur kan du bli smalare av bara det så fort liksom vad mer tränar du? Går du på gym nån gång?.hehe läst din blogg länge…

2012-08-16 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0