nya saker från hm!

Ska snart ta och bege mig till köket för att äta middag med mamma och pappa som firar sin brölopps dag i dag.Men men tänkte bara skriva ett inlägg om mina inköp i dag!:D
hittade ÄNTLIGEN"! en foundationborste som jag letat efter en som inte kostar över 100 kr..eftersom jag inte tycker en borste är värd det,och nu på hm hitta jag en,för 40 kr! och då fick jag en extra puder borste:)
godaste lukten helt klart! vatten melon luktar det:)
och en body splash från hm, och vet ni när man haft den så blir det glittrar där man sprutar!och handen eller vart man nu sprutar det.. blir glittrigt!
även en mascara! som jag hoppas är bra,från cubus faktiskt haha köper aldrig saker där men men:)
så nu ska jag gå ner super hungrig! ha en bra kväll söta läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0