You don't know

Hej på er! just nu är jag lite små tjurig på att min statistik står på 0 läsare i dag .. japp men det stämmer ju inte för att i vanliga fall räknas jag som en läsare på min blogg och sedan har jag fått 2 kommentarer så hehe det borde vara 3 i alla fall,snacka om att blogg.se dampar nu när de fixar den nya designen så det ska bli lättare för mig att blogga osv,
hoppas det fixar sig och andra så saker som att min blogg i bland inte kommer upp utan en ko istället och att det står sidan kan inte vissas för tillfället,i bland kan man klicka på f5 men i bland inte.. 
men kul att jag vet att några stannar ändå:)

Kommentarer
Postat av: elsa:D

Allt bra?:D
Vad ska du göra imon?:D
Sorry för sent svar!<3

2012-08-03 @ 03:27:21
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0