intervju med marion

vad gör du under dagarna?-jag springer äter äter äter och sover går även till dag matte på dom dagarna

då ingen är hemma och kan ta hand om mig och kajsa.

vad tycker du om kajsa-tycker mest att hon är i vägen men när hon väl är borta så vill jag att hon ska vara här^^

vad gillar du mest?-mammas tofflor

favorit mat?-pizza!

BLÄ mat?-torrfoder(hundmat)

vart sover du?-oftast hos mamma och pappa men i bland hos amanda! tycker hon ska ta så mycket plats så nej helst inte.

vad tycker du om Amanda?-jo hon är lite jobbig i bland tex om det spö regnar ute och jag vill gå ut och lukta på saker så tycker hon det är onödigt!

något du inte gillar-grannens chiwawa den är otroligt dum enligt mig och alla andra tjej hundar har jag något emot ,mamma säger att det har med min ålder att göra men ehh shit snack dom är bara konstiga så är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0