konstigt är bara för namnet!

tog en paus från skrivandet
och åt en muffins!och gick ut ett tag så fint väder i dag igen ju!


två bilder på historiens sötaste salukis!

Mitt ute i skogen stod det stolar! alltså har alltid tyckt den här skogen är skum eftersom det ligger saker över allt ,och du inte vanliga skogs grejer utan allt möjligt tex möbler ..okej det kan vara någon som inte orkar åka till tippen med dom men aså dom här stolarna är super fina om man inte skulle ställt dom inom hus? man kanske kan få ett par 100 får dom ?,men det går ju inte nu när de är förstörda .

Visst är det skumt? Och jag får jätte läskiga vibbar när jag går där så en av anledningarna till att jag aldrig går själv där, haha feg är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0