A/Q

svar på random frågor.
 
-vilken är din naturliga hår färg?
ljus brunt typ tror jag haha slingar ju håret och sedan så bleks det så mycket på sommaren.
-om du skulle resa vart vill du då resa?
Ja du haha jag vill resa över allt,älskar att resa,antagligen för att jag lätt tröttar ut mig på att bo på samma ställe.För ett tag sedan var det Asien och då singapore,vill dit nu med men känner att jag även vill till usa och resten av europa,haha vill över allt.. när jag bli äldre ska jag resa runt mycket.
 
-vilket språk valde du till gymnasiet?och varför?
ja du jag valde mandarin:D! varför? jo för det låter så kul haha och jag ville ju som sagt resa dit förut och det språket pratas ju mycket ett av världens mest pratade språk va?
I vilket fall tror jag det är viktigast att kunna engelska:),beroende på vilket val jag kommer in på så ska jag läsa ganska svår engelska,tycker faktiskt det är sjukt kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0