Här kommer alla känslorna

HELLO seg bloggning jag vet, men haha ja det vart att dra till stan i går med linda sedan träffa vi linn gick lite med henne sedan  i väg till Andreas sedan så bestämde jag mig för att sova hos linda allt var totalt spontant haha så ja det blev inga tidsinställda, i övrigt gillar jag när det är spontant för då längtar man inte och hinner inte  funderar för mycket för när man gör det blir det ofta inte så bra som man trodde .I vilket fall va jag hos tandläkaren vid 11 och är nu hemma ,men ska snart dra i väg med linda o bada! AHH panik måste ner till ica och packa och packa upp, men först ska jag äta som en galning super hungrig!

bild från rhodos vart var fokusen?


Kommentarer
Postat av: ALICE

Svar: Ja, det är dock jag som ska åka! Oj, haha! Får hoppas att familjen kommer till en bra sida av Rhodos då :)

2012-07-11 @ 22:32:32
URL: http://anythingalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0