the fact is that the less sweets you eat the less you need them.

om 3 dagar har jag sprungit 3 dagar i veckan i 3 månader - en vecka när jag var i rhodos ,men så i dag när jag gick ut och sprang lärde jag mig av mitt misstag från i går och öka inte tempot och vet ni? JAG SPRANG HELA VÄGEN! på 2 km!då tänker en del vad lite^^men som sagt jag började på noll för ca 3 månader sen:)! så nu ska jag springa den rundan nån gång till och klara den igen sen ska jag börja springa längre sträckor!mitt mål är att kunna springa en mil,shore det kommer ta ett tag men wtf i can do it:)
 

Kommentarer
Postat av: anna

ja (:

duktig du ä som springer!

2012-07-13 @ 17:59:09
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0