träna

Kom precis in efter att ha sprungit milen ...känns det som i alla fall, I dag började jag springa där jag brukar , förbi där jag stanna dom första gångerna, sprang förbi där jag stanna förra gången och sprang förbi mitt rekord med några meter .Det jag gjorde så fel var att satsa allt dom sista 20 meterna viket gjorde mig så andfådd att jag ärligt talat trodde jag skulle dö ,ni vet när det känns som om man inte får någon luft ,men i alla fall det var fel för att skulle jag tagit det i normal takt skulle jag orkat hela vägen för första gången ,men man lär sig av sina misstag.och nu känns det så sjukt skönt så alla ni som inte rör på er inte har nån sport eller något eller har det testa att springa det är så sjukt skön känsla efter man gjort det,värt ett försök?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0