11 random

1:Jag är otroligt envis om det är något jag verkligen vill.
2:systrar i jeans är värdens bästa bok
3:min mage äger på att låta som en val när det är tyst i klass rummet,även fast jag inte är så hungrig.
4: allt jag gilllar är jag bra på..kan ligga någon logik i det.
5:jag har väldigt bra minne.
6:jag gillar när folk är rätt fram och inte går en längre väg för att säga något.
7:jag tar inte åt mig vad andra tycker och tänker om mig.
8:Om jag vet att jag har gjort fel får jag värsta skuldkänslorna
9:jag irriterar mig på folk med dubbelmoral eftersom de då inte säger det dom verkligen tycker.
10:ofta så gör jag först och tänker sen.
11:jag gick ca 1 mil i dag för att jag kände för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2012-06-16 @ 20:51:59
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: MMEELI.SE / Frisörelev

sv: Taack :'D

2012-06-16 @ 22:04:11
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0