give up?

hej på er!,var på sommarskola i dag,ja det var sjukt segt men men ska man ha ett G som jag tyvärr inte har får man väll bara bita i det sura äpplet och hoppas.
Känns som om jag har så sjukt mycket att skriva jag menar hela veckan är helt proppad med mängder av saker,och REDAN i morron har jag matte prov på bråk och potenser, så borde gå ner och plugga lite i alla fall YEEY SÅN FANTASTISK LÖRDAG JAG HAR!,japp men men sedan på måndag är det fixa skåpen som gäller och på tisdag cykling med klassen,även avslutnings sak måste fixa kläder och sedan ledig på ons sedan avslutning på tor sedan skola på lör,sön,mån,tis,ons fuck my life!!
Ne men om jag nu ska slösa bort 2 helger och 3 dagar på matte så ska jag fan ge allt och få ett G!


Kommentarer
Postat av: Ida

Bilden, so true!

2012-06-13 @ 16:58:39
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0