midsommar 2012 del 1

en liten bro över vattnet:)
en super söt katt som marre och kajsa ville jaga hela tiden!
vatten är nog det roligaste man kan fota!
katten igen:)
lilla jag!
en liten mellanpudel valp! bara 6 månader!älskar valpar så söta! haha när jag satte mig ner på knä vart jag anfallen av henne av pussande och så här små nafsande så som valpar gör.
en bild på kransarna
alla fina blommor har nu  kommit! 
midsommar stången!
 
mina skor vill ni inte veta hur många bilder är med på
gick på stylter,inte så svårt när man väl kommer up.
 
 
mat
så nu har jag ont i ögonen!så kommer en del 2 nån gång
 

Kommentarer
Postat av: CAjsa Torres

Härliga Bilder

2012-06-26 @ 21:51:10
URL: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0