mitt hår

Sitter själv på mitt rum och äter, och tänker såg nyss en super gammal bild på mig på pappas mobil var vintern i 7an eller 8an, då mitt hår var så hemskt vackert! och min lugg var helt perfekt lång.. sedan i 8an fick jag ryck och blondera håret 1000 gånger och klippte luggen och håret själv FYY på mig! Men men  resultatet i det blir livlöst och platt hår och enormt ful lugg ..så hemskt arg på mig själv för att jag gjorde så! önskar jag kunde gå tillbaka till då jag hade det håret och säga "ditt hår är fantastiskt! rör det inte mer än nödvändigt och acceptera det som det är”,många skulle dödat för mitt hår då, jag skulle göra det nu med! men men det är lätt att vara efter klok hoppas väl att håret växer ut friskt igen,sen ska jag spara det lika långt som ni kanske vet Amalia hade? typ till midjan, och ha luggen lite längre  ner än hakan! HAAA! kan man längta mer eller?! funderar fan på att börja använda peruk så trött och hår på mitt hår ,som bara hänger där med en hemsk utväxt.

det var för ett tag sedan då jag sovt med flätor och lockat det..inte alls lika fint.men hittar ingen annan bild;( aja ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0