vilse i skogen

Så om dagen då!
i dag skulle vi klä ut oss och cykla och bada ,vi skulle vara uppdelade i olika små grupper jag linda ,oskar och jocke var en haha vi skulle vara utklädda till olika årstider,jag var vår haha ja först bara vad ska jag klä på mig men när det redan var försent kom vi i min grupp på påskkärring! haha så efter jag är varför kom jag inte på det? i övrigt var det nästan bara jocke som var utklädd haha till tomte,sedan började vi cykla träffa på fredrik som gav oss några frågor,fick poäng och fortsatte cykla haha och det var då vi svängde fel!
haha! så vi kom till "gamla ledbergs vägen",frågade då en man med hund om vägen och han sa ni ska till nya ledbergsvägen så vi cykla ditåt men eter ett tag till kom vi på att det var HELT fel så linda tog upp sin GPS och då skulle vi åt det hållet vi kom från^^så efter ett tag vände vi ,just då var mina ben fylda med mjölksyra och jag var svin varm så när jag kom fram bada jag och några fler:),
sedan cyklade vi hem och tog då inte vägen vi egentligen skulle efter som det var HISTORIENS längsta sen väg,och alla 4 av oss hade ju cyklat ca 5 km extra redan så vi tog en genväg kan man säga:)så när vi väl var framme i skolan för att lärarna skulle pricka av oss var det ingen där haha" så vi var tvungna att vänta på lärarna,sådan sen väg var det,i alla fall mina ben är döda och min mage och mun har ont efter allt skratt!


Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / Frisörelev

sv: TACK snälla!! :'D Ja de ska jag göra :D

2012-06-12 @ 17:05:01
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0