sommar planer 2012

Angående vad som kommer hända i sommar! ska om ett tag till rhodos, och dit ska kameran med:!)ska bli så sjukt kul!,sedan så ska jag redan nu på fredag bort en snabbis till stugan och fira midsommar även dit hänger kameran med(blir alltså mycket fina sommar bilder),sedan blir det säkert att ta fina somriga bilder med linda på en foto dag nån gång (kanske flera gånger),antagligen nån dag ska vi även grilla med klassen haha något som några har bestämt och det blir ju super kul!,sedan ska jag så klart åka med kompisar o bada m.m när det ska bli lite bättre väder och när jag slutat min sommarskola VILKET JAG GÖR I MORRON!,ska även forsetta träna och sätta upp nya mål som jag ska nå ett av dom är att springa en mil utan att stanna, Annars blir det att ta det lungt,sova länge m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0