famlat i mörker

I dag har jag som rubriken säger famlat i mörker, allt idag har bara varit jobbigt och tråkigt tex hockeyn som är det roligaste jag vet var dö tråkigt .Brukar gilla när det är stressigt men nu är det för stressigt har i full fart

stress ätit min lunch sprungit till bussen ,åkt skridskor och eftersom jag tänkte så mycket var inte det heller kul sedan hem duscha och sedan fort som attan tillbacka till skolan till och vara där till halv 6,väl hemma no och ögonlocken vill bara säga godanatt nu men vi har nationella prov i no(fysik) i morron och jag läser på  men jag ska sluta nu för det hjälper inte något. Åt helvete med tisdagar.


just nu och 2 veckor framåt vill jag bli eremit på en öde ö, en varm ö gu så skönt det skulle vara


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-03-14 @ 15:22:45
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0