GALEN DAG.

hejhej! har på morgonen varit på flygplansmuset och sedan cykla till skolan sedan tillbaka på musiken eftersom jag och linda ville vara med på några foton till våran musikvideo hon var ju sjuk när vi tog det förra gången!haha ja och hur kom hon hem till mig på 10 min? jo vi båda satt på min sadel! haha! har aldrig hört om någon annan som gör det ,men det är inte så svårt och har man ingen pakethållare så har man inte.

i vilket fall var det ganska tungt och jobbigt för att jag fick stå upp nästan hela vägen hem, så väl framme var det bara att ta tag i kameran och stativet.

sedan tillbaka igen och ha HLR grej:) sedan hem igen och här sitter jag nu.

Kommentarer
Postat av: Cassi

Bra blogg! Kolla jätte gärna min blogg! Http://cassosii.blogg.se

2012-03-28 @ 17:05:53
URL: http://cassosii.blogg.se/
Postat av: Madde

haha ja lyckan i LA är grymt kul! <3 fin blogg!

2012-03-28 @ 17:19:10
URL: http://maaaaaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0