härligt är det ändå

hello! nu är jag hemma ,okej skoldag antar jag.. mamma ville att jag skulle gå till skolsyster med mitt ben så gjorde det och vad hon nu heter vet jag inte men men hon vart super förvånad och bara "gör det inte ont"( haha vilken fråga? )hade lust att säga "nej jag njuter av varenda sekund"

men det sa jag inte som tur vad hehe .Japp men i vilket fall ska jag till vårdcentralen halv 3 på fredag WEE hon tror nämligen att jag fått en spricka i benet? men hallå så ont gör det inte?aja något fel är det i alla fall.aja i vilket fall ska jag plugga till NP på ons dag nu! dö härligt väder förresten!



Kommentarer
Postat av: angelina

underbart väder idag!!!!



tack :D



ha de bäst!

2012-03-12 @ 15:40:04
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Ursäkta, men jag såg det först efter att jag hade postat den! Trodde att det var en annan kommentar...

2012-03-12 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0