I lose my way, And it's not too long before you point it out

Nu är det så här att det är sol ute så jag tänkte att jag cyklar till stan, så får jag lite motion ..duktigt va?,i vilket fall var det inte lika duktigt när jag sedan glömt  mina nycklar hemma..och det värsta var att jag vet exakt var i min vinter jacka som jag tänkte  ta..,så japp min cykel fick stå utan lås men i vilket fall mötte josse på gina sedan sprang vi runt och leta efter  lås! ,jaop sedan är det ett stort problem att få hänglåset att sitta fast någon stans men vi lyckades haha ,ja? vad ska man säga det här har varit min oturs vecka helt klart"

I know! vem som helst kan nästan ta sönder det med rätt medel, men en cykel mitt på stan som man bara kan rulla fram är ju värre:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0