Jag tror du söker efter mer än du ser.

Fick en fråga om hur mitt ben känns så tänkte svara på den" tänk att du en hel natt sovit med armen rakt upp i luften ,när du sedan vaknar har du knappt någon känsel i armen men förutom att det kickas och kliar, tänk dig även att du har blåmärken över hela armen  så när du kliar gör det bara ondare, så känns mitt ben .Men jag ser ingen anledning till att klaga över det så länge som benet sitter kvar eller hur?:D i övrigt: detta känns alltså nästan bara på kvällen och morron då jag legat still länge, även om någon går emot det eller likande men men det är därför jag försöker röra på mig så mycket som möjligt tex vara med på idrotten i skolan m.m för det blir mer cirkulation när jag rör mig och då kliar det inte och känns faktiskt knappt.

 



Kommentarer
Postat av: Tea

Hej fin blogg :) Kolla gärna in min ;)

2012-03-14 @ 20:23:40
URL: http://lavaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0