capture the moment

Sitter i sängen med alldeles för trötta ben,har verkligen rört på mig noll stop sedan 2! allt började med att jag kolla på när några hoppa,är inget fän av att hoppa me blev sugen när jag såg dom,sedan var det att städa och mocka. Och ja jag blir varm då jag mockar i en halv timme att då mocka i ca 3 timmar gör en då lite trött och sedan ridit tänkte jag  hoppa testa något nytt liksom!’


men hehe det gick som det gick över hinderet kom vi men när vi landa så fick han litet ryck och skenet iväg super fort och jag som inte var förbered föll till marken. På benet som fortfarande gör ont YIPPI hehe nej det gör faktiskt väldigt ont,men men det var jätte kul dag i stallet i alla fall. nu blir det väll att bjuda på tårta då:/


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg!:) kram

2012-03-24 @ 20:41:59
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0