avslutning

tänkte skriva lite om det här med avslutnings kläder, en av de viktigaste punkterna just nu, alla vill ju se bra ut sista dagen man ses. Speciellt för mig då som går ur 9an, mängder av foton kommer bli tagna och så. Men vad ska man klä sig i då? Något unikt tänker jag nog satsa på men ändå inte super crazy det är ju inte så kul om man köper något och ens klasskamrat har lika dant?

 

Men Jag har tänkt och satsa på en vit klänning och mycket guld smycken ,lite  "grekisk gudinna " även bruna ben vilket är ekonomiskt med, och kan rädda det mesta tycker jag .Det är ju även fint med färg glada klänningar med blommor ,neon färger och andra sommar färger, näst in till allt förutom svart antar jag är fint till sommaren.

 

sedan finns det ju mängder av andra kläder man kan klä sig i, något jag tycker är super fint är puder rosa"! så en puder rosa klänning med ett brunt skärp på midjan och olika accessoarer till, super fint!

 

Förra året hade jag en rutig röd och vit klänning ganska fin faktiskt, den var från Thailand så ingen hade lika dan hehe. hoppas det var inspirerande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0