-

Okej tänkte ta det här nu en gång för alla.

Fattar inte grejen när man har skrivit ett inlägg och någon annan person med en blogg kommer och kopierar eller skriver SÅ lika att man tror man ser fel .ATT INSPERARAS ÄR OKEJ! men för tusan kom på egna ord och meningar ! och i övrigt så läser jag mina kommentarer raderar hälften eftersom det bara står hej fin blogg" eller hej allt bra"? men i bland står det något längre och då kollar jag in den bloggen och hittar jag tex mina bilder eller speciellt min text  där utan länk till min blogg blir jag förbannad!

Jag tar tid på mig till min blogg sitter i timmar per dag och fixar bilder m.m ,och sedan kommer någon och kopierar eller skriver så himla liknande!!!! AAWGIF  kan alla bara fatta det att man tar inget från en annan blogg utan att ha frågat och man frågar inte äns ”Hej du kan jag kopiera din text?.^^^NEJ FÖR DET ÄR SÅ FEL.bilder är ju okej så länge som man inte skriver något under tex: att jag har inte fotat detta det skulle vara okej för mig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: 17 ÅR, MODELL OCH MOR TILL HUGO

Fin blogg du har!

2012-03-08 @ 12:52:14
URL: http://missvendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0