jämför två olika hårprodukter


Tänkte  jämföra 2 bra hårinpackningar så  AUSSIE från Åhléns och GLISS från Hm.Jag verkligen
älskar att prata och jämföra olika hårprodukter,haha I KNOW jag är konstig.
Vilken hårinpackning man än använder så blir håret bättre speciellt när man har det i lite längre än vad det står ,Vilken hår typ man har spelar med roll det är därför vissa hårprodukter passar bättre till vissa och sämre till andra.

Gliss:Den här  hårinpackningär bra hjälper håret att åter få eller fina sin glans.Den här produkten hjälper speciellt dom som vill ha tjockare hår. Den kostar ca 50 kr och är helt värd det priset. Den hänvisar till att man ska ha i det en minut vilket jag tycker är fel, visst det funkar säkert men har man den väl i så kan man ju ha i den ett tag till .Den luktar:de doftar som vanligt balsam fast lite starkare.

AUSSIE-den här hårinpackning är enligt mig super duper bra den hjälper verkligen mot håret jag använde den super mycket för ett tag sedan då jag hade bränt min lugg med blonderings medel..I vilket fall visst den läker inte toppar men det gjorde att håret växte lite fortare så jag kunde klippa bort det brända i kanten .Den här hänvisar på alla språk förutom svenska,men på engelska i alla fall. Hur den doftar :den här doften luktar super gott som persiska och det bästa är att doften håller i sig efter man tvättat det .Det dåliga med den här produkten är att det kostar 150 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0