vänner

Skriver nästan aldrig om personliga saker i min blogg, men ibland kan jag få ett ryck och sitta i timmar med att få ut det jag vill säga i text men jag tänkte göra det nu det är ju ändå som en dagbok det här eller hur?;) fast att ni får se det då haha!¨

I alla fall nu ska jag inte skriva om idiotiska männsikor utan vända allt till det positiva och skriva om alla vänner jag gillar och mår bra av i stället! Finns jätte många och jag kan inte skriva om alla men de som har varit mig närmast den här veckan.

Mattias! Ärligt talat min bästa vän, antagligen för att vi är SÅ lika för jag gillar att rita ,sjunga ,djur det gör han med,ne men önskar att vi sågs oftare men det är med en negativ sak våra scheman krokar hela tiden precis ,typ när jag slutar tidigt slutar han sent och när jag är ledig ska han göra något och tvärt om.

Linda och amanda-de tjejerna jag snackar med i skolan och är med helt enkelt och ska jag vara helt ärliga är vi inte alls lika vandra haha? Men jag gillar dom super mycket ändå!

stockholms resan i slutet av 8 an

Madde–en av mina första vänner ,på dagis !älskar henne så sjukt mycket för det är så otroligt lätt att snacka med henne ,fast att vi knappt aldrig ses eller pratar men när vi  väl gör det är det som om vi snackar varje dag

amalia-tycker om henne jätte mycket hon är med lätt att prata med även om man är små tjurig och inte har lust att snacka så får hon än att göra det i alla fall haha ,vi är nog med ganska lika med på olika sätt ,och att inte ha med henne på idrotts profilen på tisdagar skulle jag vara död ärligt talat. visste ni föresten att vi gick på samma simskola som amalia när jag var typ 5-10! haha mamma har berättat att vi pratade jätte mycket,jag kommer knappt i håg något.

Sedan finns det jätte många flera men dom här har jag haft bra kontakt med den här veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0