My number one

Hej på¨er! hoppas alla haft en bra dag i solskenet!det har jag,direkt när jag kom hem satte jag mig med min bok flyga högt, av katarina von bredow.Den var bra och jag fastna i den och satt där i ca två timmar,hah när jag gick in sen var jag super duper röd på kinder ,axlar och bröstet:)
gammal bild men hade det i dag:)men inte tjock tröjan tröja från gina.
Sedan pluggade jag engelska och gick ut och sprang..haha tycker det är dö kul nu,i övrigt gick det bra det var den här gången inte andningen det var fel på utan mina ben som har super TRÄNINGS VÄRK efter allt spring.



Kommentarer
Postat av: Linn på Me Style

åh så fint linne :D



rätt skönt med träningsvärk ändå ;)

2012-05-03 @ 18:33:09
URL: http://www.mestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0