ORKA?

Har inte så många läxor (nog inga?)men jag har saker som skulle vara BRA att göra, mängder av saker som skulle vara super BRA ATT GÖRA ,men jag har ingen lust .Brukar tycka det är kul att läsa om små molekyler som hoppar runt och byter skal eller båtar som sjunker ,men inte nu, orkar inte heller sitta och plugga in glosor eller satsa för att höja mina betyg ,och vad spelar det för roll om jag lämnar in något arbete  för sent ? när MER än hälften i klassen gör det och då ändå får g så varför  VARFÖR ska jag plugga röven av mig?.

SOMMARLOV SKYNDA DIG HIT


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod :)hihi vad bra! :love::love:

2012-05-07 @ 20:02:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0