kasta inte pärlor åt svin

Sitter och kollar på skönhets bubblan på 1an,det handlar om skönhets operationer som blir vanligare. Men varför ser jag på det?

 

Jo en tjej som heter Jane är med och jag tycker hon är så himla bra på att prata om varför man tex opererar brösten fixar läpparna näsan m.m.Dom har även i mängder av andra tjejer som blivit intervjuade snackar om att de ångrar sig men en del andra säger att det var det bästa dom har gjort. De flesta gör det för att få bättre självkänsla.


i övrigt dör 28 möss för att vaccinet ska testas, liksom tänk er 28 möss för att kvinnan ska få större bröst och bättre själv känsla bara jag som tycker de låter super konstigt?. Visst är det okej med sånt där om man är sjuk på något sätt? men är man inte det ska man inte göra det.

 

De som gillat detta och gör det säger ingen tar shit av det bara jag själv i sådana fall men jag mår bra av det, men så är det inte ,speciellt inte om du är känd för då inspirerar du yngre tjejer att göra det tänker  på alla stor bloggare här..,och du förstör för dig själv du tar in gift i din kropp, och som sagt vaccinet måste ju testas några gånger så att du inte ska få i dig gift

klicka här för att se programet.



du ser ut som du gör av en anledning och det är dina brister som gör dig vacker och unik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0