You are just a chorus, that succeeded trapped

Ja som ni vet har jag SUPER lockigt hår ..egentligen, men det var i vintras då jag använde silverschampo mer eller mindre en gång i veckan ett långt tag!
Ja och dränkte håret med blondin medel, klippte i håret m.m" SÅ JÄVLA IDITOSKT AV MIG! efter det körde jag med tusen hårinpackningar klippte mera själv m.m.
Och nu har jag kommit på det bästa till ALLAS hår" vet ni vad det är? jo lyssna noga här .
Tvätta håret så lite du bara kan" haha jag vet det låter snuskigt men det blir mycket finare när man väl har tvättat det, sedan en sak till ha tofs! jag har haft tofs hela veckan super bra speciellt en sån där hair donots super smart! Aja nu vet jag i alla fall att jag ska klippa och slinga håret innan somarlovet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0