random

några bra och dåliga egenskaper jag har.
1:jag har sjukt bra självkänsla
2:jag gör vad jag vill och struntar i vad andra skulle tycka.
3:jag älskar att springa
4:jag tar inte shit från männsikor jag inte känner,shore man tänker på det ett tag men sen rinner det bara av mig,för vad vet den personen om mig?-jo inget.(tänker just nu på elaka kommentarer på bloggen).
5 jag har typ två känslor arg eller glad,och det kan vara ganska skönt i bland.
6jag försöker att inte älta saker, men gör det som många andra ändå, men ändå ganska lite,och det är bra.
7-jag har bra fantasi:) haha fick alltid beröm av den som liten när man skrev små noveller.
 
 
1:jag är otroligt kräsen när det kommer till mat,stort minus när man är bortbjuden!
2:jag är dålig med siffror,förutom årtal då tex kungar dog(vad har jag för nytta av att kunna det?) fråga min hjärna haha.
3:jag pratar jätte mycket utan att kanske lyssna på andra kan jag känna i bland! hehe.
4:i bland pratar jag först eller gör först och tänker sen.
5:jag är envis,en del ser det som en positv sak jag ser det som båda två,det var nån som sa att envis är på gränsen till hänsyns lös och då låter det plöstligt inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0