hiss och diss

syoss:ärligt, världens bästa hår produkter och dom är inte speciellt dyra faktiskt, runt 50 kr st
we<3 it-världens bästa sida! så roligt att sitta och titta på fina bilder,får så otroligt mycket inspiration av den sidan,har ni weheartit får ni gärna lägga till mig här så kan jag lägga till er sen:D skulle vara super kul att få följa alla mina läsare!
fredagar!-ärligt talat finns det något bättre? och lördagar!
diss-fulla bussar! oo blir så  irriterad  på det min buss på morgonen är alltid överfull och alla står nästan på varandra,är det så svårt att skicka en extra buss?
 
Att vara förkyld så att det inte hörs men det känns! för jag lurar mig själv, hela tiden
"nej jag är inte förskyld "och då går jag ut och springer och efter några  kilometerkan jag inte andas och resten av dagen så hostar man super mycket.
 
Att ha matte sista lektionen, 2 dagar i rad!-aså kan man sätta schemat så mycket värre? dom sa att dom skulle sätta den på förmiddagen men alla matte lektioner är på efter middagen förutom en som är direkt på morgonen vilket är ett plus!

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hatar också när bussen är full på morgonen! Så jävla jobbigt! :(

sv: tack så mycket!

2012-09-14 @ 19:55:03
URL: http://nattstad.se/babustyle
Postat av: j u l i a

SV; ÅH tack!

2012-09-14 @ 21:51:14
URL: http://barajuliiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0