People will stare. Make it worth their while.

hej på er..härligt väder ,eller hur!....
Dagen i dag har varit awsome,var med några vänner och åt på ming palace:) jätte gott var det,ändå så är jag mer förtjust i mina stamställen donken och hakepi hehe:)
Några bilder från i söndags och i dag:)
Testade även jätte fina kläder på bikbok,blev helt förtjust i en tröja med prickar:)älskar formen på den men skulle vilja ha den i hel vitt..eller bara lite grå skugga längst ner!
 
anmälde mig även frivilligt till elevrådet för att ingen annan ville..så nu är jag med där med 20 min extra skol tid på måndagar yeho kommer sluta klockan 5! och missa en rast på torsdagar,aja lite kul på sitt eget sätt I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0