see you on the other side.

Ska ta och plugga matte nu, gu vad mycket matte plugg det är för att gå en so linje..mycket mer än vad jag trodde ..helt klart, tycker verkligen synd om dom som går natur som får plugga trippelt så mycket och i en svårare bok ,japp men i alla fall nu ska jag sätta mig och plugga primtal och delbarhet! delbarhet kan jag fatta är viktigt eller i alla fall bra att veta tex om man går och handlar och och ska dela på tex godis men aså prim tal det är så onödigt och man andvänder det knappt till något och det är så mycket regler ahh!..och det är högt tempo så man blir nästan mörk rädd..o jag som har valt eller ja måste och ska välja extra kurs i matten i 2an..aja det fungerar nog, det gäller bara att hitta intresset och det brukar komma strax efter att man har förstått.




Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Usch vad tråkigt och jobbigt att plugga matte. Skönt att jag slipper den skiten nu. haha :)

2012-09-05 @ 22:45:51
URL: http://nattstad.se/babustyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0