fokusera på en sak i taget

Kom precis innan för dörren men ska ta och börja plugga lite tänkte bli klar med son ,det vore otroligt skönt om jag blev det så att jag kan fokusera på annat .I övrigt tänkte jag gå ut och jogga ,behöver jobba upp min kondition igen ,men vi hade ju idrott i skolan i dag (basket!) YEY"! basket äger sönder allt ,gick ju på det i 6an-7an men sluta för att det vart för överdrivet eftersom det var matcher super ofta och vi träna med 95or och de var så bra så att man knappt fick röra bollen ,och sedan var det för seriöst,varför kan man inte bara spela för att det är kul det är ju kuligast eller hur?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack så mycket! Det är sådanna kommentarer man blir gladast av!

2012-03-05 @ 14:47:16
URL: http://mimmimore.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, tack! ja jag dansar ragga och modern dans :)

2012-03-05 @ 17:22:30
URL: http://emmaaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0