people change but memories don't

Hej på er nu är jag hemma! jag skojar inte tisdagar är hemskt sega! men men dagen har varit som alla andra, förutom att man gjorde något på idrotten eftersom Amalia och jag tog och gick /sprang spåret !

Det gick faktiskt bra men jag fick skoskav på ena foten och har nu kramp i den andra så tänkte att det var för att jag inte hade några strumpor i skorna,men ju mera jag tänker på det är det nog att jag är ovan vid mina mina skor och att jag börjat träna mycket nu på senaste tiden.

Men det har börjat släppa nu i alla fall krampen.För det är ju så kul att träna haha! tror jag ska i väg och simma snart med haha komiskt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0