flum skola:)

Ber om ursäkt för värdelös uppdatering med ointressanta inlägg! (jätte lätt att skriva ointressanta inlägg men dom bra tar tid.)men grejen är det att min skola börjar halv 9 och jag slutar runt klockan 3-4 och när jag sen kommer hem är jag sjukt trött och har än så länge haft en sjuk huvud värk varenda dag ,och har redan fått läxor ,i svenska och engelskan som jag ska göra klart nu .Så nu vet ni varför ,ska skärpa mig nästa vecka ska det bli bättre och veckan efter det ska det vara som vanligt med bloggnigen:) så håll ut!

 

amanda med sne torr lugg snea ögonbryn och finnig hy! plus jag ser ut som ett lakarn! yeho score för vinter lääängtar..

 

 

 japp dagen har varit super kul pratat engelska med en tjej som heter Jelly som bara kunde engelska och kom från Thailand egentligen, och träffat nya vänner och en kille som heter oscar från min förra skola ska gå i musiken skönt att känna någon i alla fall:),även fått mitt skåp! har även haft drama med världens flummigaste roligaste lärare.Sen var det tandläkaren och nuuu äntligen! är jag hemma!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0