He showed me what it was to cry

Sitter hemma med en stor pippi tröja har för ca en timme sedan tvättat ut min inpackning i håret,har inte använt den på ett tag,så YEHO mitt hår är super fint nu, väntar bara på att luggen ska växa ut.
I övrigt ska jag ta och gå ut och springa nu tänkte jag,ska testa att springa utan musik för det regnar och ja mobilen tål ju knappt vatten..men ha det bra vi hörs väl senare:)
 

Is home with a big pippi shirt,  for about an hour ago i washed out my deep conditioner from my hair, have not used it in a while, so..YEHO my hair is really nice now!
Anyway, I'll take and go out and run now, I thought, gonna try to run without music for the rain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0