"i'm crazy but you like it"

efter mängder av fix en ny design yeho!och header ..haha nu gör jag inte en till på ett tag så kul är det inte..hehe,sutit i timmar och laddat upp näst in till samma bild för att få till "i'm crazy but you like it" haha men nu är jag nöjd tänkte ha skrvit "i'm lazy but you like it" först för fick min inspiration från en tjej som hade så på sin sidan om för läääänge sedan(hon har ny design nu) o tyckte det lät så kul..i alla fall lyssna jag på what the hell och fick inspiration till något som var mer likt mig..hahah ps klicka på f5.
 

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej ! jag undrar hur gör du alla blogg heders för jag har försökt på många olika sätt men jag vet verkligen inte hur, tips ? skulle vart sjukt bra, Ps Jätte fina heders ;)

Svar: hej du!:) först och främst tack! jag använder mig av photoshop cs5 men det finns ju andra program med.. som inte kostar något:)
salukis.webblogg.se

2012-09-16 @ 16:55:12
URL: http://miichellewiik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0