kläder

I dag har det varit kallt ute ,eller om man jämför med i går är det kallt men annars är det nog ganska normal värme:) I vilket fall eftersom jag frös tog jag för första gången en titt bland tjock tröjorna och kände då som jag gör varje år vid den här tiden,hur mysigt det ska bli i höst att använda dom… lika dant som jag tänkte på sommar kläderna i december ..haha,

önskar att man slapp klä sig efter väder att man kunde klä sig efter vad man känner för:)

 

Today it has been cold outside, so as I froze, I took for the first time a look among thick sweaters and felt then as I do every year at this time, how cozy it will be in autumn to use them ... the same as I thinking of summer clothes in december .. haha,

wish I did not have to dress for the weather that I could dress according to what I feel for :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0