snurrig-första skoldagen

Va inte enligt mig själv så nervös,men kanske lite spänd, i vilket fall hemma nu. På bussen kände jag mig helt snurrig trodde jag skulle snubbla om kul på mina egna ben va så sjukt trött..hehe..

så har ätit soppa för 3 personer nu hehe..och kaffe och vatten och macka haha oo vad mycket bättre det känns i alla fall men fortfarande trött som tusan och har egentligen inte fattat ett shit av vad alla har sagt i dag allt bara snurrar i huvudet .Blir nog bättre i morron när jag får skåp och vet vilka lärare just jag ska ha:) men i alla fall verkar alla lärare jätte trevliga och maten i skolan var super god och lokalerna är magiskt fina":),fick även mitt busskort, så spännande det ska bli i morron haha kommer sova bra i natt vet jag i alla fall:)

hoppas ni har haft en bra skol/jobb dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0