det kommer bli AWSOME!

I morgon klockan 8:40 går bilarna på väg till Ulrika:D(klassresa!) yey! snacka om kul!så nu måste jag, packa packa packa!!!
vet inte vad som ska med men.. Godis,badkläder,andra kläder,mobil,hörlurar!!!!,nån tidning bok?.Men men de kommer bli AWSOME många ska ta med sig sina kameror men jag tror inte jag vågar det i fall någon tar den" jag menar jag älskar min kamera det är mitt liv! och jag har ju en mobil jag kan ta bilder med(inte lika awsome men vad är awsome med att inte ha en kamera..) nej men många tex amanda skulle ha med sin och linda skulle ha sina braiga kameror"!
min fina klass tröja!den MÅSTE MED!

Kommentarer
Postat av: anna

kul med klassresa :)

2012-06-08 @ 10:51:22
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0