bugg

Kom precis ut från duschen och  son är KLAR! bara lite små fix ska ta det nu men det skulle gå och lämna in utan det fixet  egentligen men det är ju kul om man kan få så högt betyg som möjligt .I morgon ska vi bugga i skolan eller ja öva inför onsdag för då ska vi dansa med olika skolor m.m, aja det går nog bra och blir nog kul eller i alla fall okej .

Vi ska ha en professionen dans lärare på träningen så ja han/hon kommer nog klaga på mig en hel del eftersom jag inte är bra på dans ,inte min grej !Grejen är ju den att tjejen ska ha tusen steg medans killen står där och rör lite på fötterna" visst han ska även komma på vad jag ska göra -_-.

Och jag tycker det som är super tråkigt är att vi ska dansa med skolor där jag inte känner någon! hade verkligen hoppats på att Bezan skulle vara med men nej då! Men nu ska jag äta puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0