mode brott(enligt mig)

Tänkte skriva om lite saker i mode jag inte fattar eller inte gillar ,jag accepterar er som gillar det men jag tycker inte om det då,ert val.


leggnings! jag har något emot det vet inte direkt varför,för det är ju som fejkat jeans och de flesta jeans leggnings  har små bakfickor och på dom som inte är pinnar ser det sjukt konstigt ut,och dom sitter så tight att det ser konstigt ut i alla fall på mug så jag anväder aldrig det(finns dom som passar i det), och det är inte tights jag menar nu! för det är mycket snyggare med tights i vilket fall har ofta leggings dålig kvalité så det gör att dom blir väldigt slappa efter en dag och nej uhh haha gillar inte det!


Klackskor :använd klackskor det är jätte fint!men se till att om du har klackskor att du kan gå i dom.

UGGS: jag tål inte dom ,visst om du har dom hemma men på stan eller i skolan eller något liknande ne uhh det ser ut som tofflor med sula haha..och ja så kallt är det inte här vi bor att man behöver ha  skor som ser ut så.

svarta jeans :okej jag älskar svarta jeans! det gör jag men nu till sommaren tycker jag man ska man använda ljusa tycker jag för det är mera somrigt:)


Kommentarer
Postat av: astrid

sv: förlåt för sent svar. Men tack, va söt du är!

2012-03-21 @ 17:10:36
URL: http://jag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0