musik i din iphone

Tog mig ett tag att förstå hur man får över musik till sin iphone" så min store bror var här i går och fixa det.. men hade inte mycket musik inlagt på datorn då men nu har jag det och nu har jag fixat det själv! tog ett tag att förstå vilka knappar man skulle trycka på och det finns ingen enkel guide på google! så tänker göra en.

okej höger klicka heter det!!!!! men haha ni fattar hoppas jag!'
öppna mappen musik eller vart du nu har lagt din musik ,och klicka på eller dra "" dom du senare vill ha i din mobil.
ett måste:D
nu kommer det upp mängder av saker kryssa ner dom och kolla på dom senare"
''
YEY! nu är det klart haha nu hoppas jag allla bilder blev rätt m.m! så otroligt svårt att skriva och fixa långa inlägg. SÅ ett stort lycka till nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0