världens sämsta dag!

Dagen började med mentorstid ,efter det en stökig matte lektion(som vanligt) efter det än super oförberedd no sak i teknik som ingen hade sagt ett pip om den drog över 20 min på våran lunch ..så lunchen förkortades ner till en kvart..sv- eng vi gick igenom  hur ett svenskt och europeisk cv såg ut! Och i början fråga jag tar det långt tid? Nej då sa hon! Men vad fan! Sedan efter det pep ett brandlarm och sen var det en kvart kvar , tack så himla mycket.

I övrigt var den lektionen som vanligt super stökig, sedan idrott fotboll på hel plan med fotbolls experter behöver jag säga mycket mera ? Sedan matte i ca 3 timmar YEHO min dag har har varit så härlig!

Japp men det är ju sol ute i alla fall.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0